Mūsdienās milzīga pastiprināta uzmanība parasti tiek pievērsta interneta lapas reklāmai no dažādu tipu produktu un pakalpojumu piegādātājiem un izgatavotājiem. Un šis principā nav nemaz neparasti, jo vietne laikam ejot pārtop par labu pilnvērtīgu rīku, ar kā palīdzību var realizēt efektīvu pārdošanu, kā arī kopumā attīstīt kā arī stiprināt savu biznesu. Savukārt papildus efektīvas mājas lapas izveidei, kas tad varētu apmierināt prasīgāko lietotāju pieprasījumus, būtu nepieciešams to sistemātiski izplatīt arī meklēšanas programmās, atbildot uz galvenajiem lietotāju jautājumiem. Tādā variantā palīdzēs tieši mājas lapas optimizācija. Un šodien var tikt nodrošināti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur specializēti uzņēmumi profesionāli nodarbojas ar šādu vietņu reklāmu un popularizēšanu, kurām jau ir pilnīgi visi šim nolūkam nepieciešamie līdzekļi, kā profesionāls seo optimizācija, gan arī pieejamie rīki seo optimizētas stratēģijas izstrādei.
Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/
Neliels ieskats SEO rašanās aizkulisēs
Mēģinot meklēt, kā sāka darboties digitālais mārketings un arī mājas lapas optimizācija, varētu norādīt, kad tā pamazām pārtapa no neprasmīga ieroča par augstu tehnoloģiju rīku. Attīstības periodā seo optimizācija jau ir izgājusi sekojošus galvenos etapus:
• līdz pat 1998.g. – sākumposms. Šajā laikā mājas lapa bija popularizēta, pielietojot atslēgvārdus suragātpastos. Mūsu laikmetā, ievērojot modernas reklāmas tehnoloģijas, šāda darbība izskatās “slikta” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• 1998.-2009. iesākās PageRank laiks. Google meklētājs bija ieviesis šādu darbības algoritmu, lai noteiktu vietnes vietu, pamatojoties uz to linku skaitu, kas ir uz šo lapu online vidē;
• No 2009.gada seo stratēģija saka prasīt daudz lielāku vērību. Meklēšanas programmas piesaka karu linkiem un ievieš rangu faktorus. No šī brīža ir vajadzīga kvalitatīva satura un pārdomātas vietnes struktūras izstrāde, tādēļ kvalitatīva mājas lapu izstrāde sāka prasīt vairāk laika un resursu;
• Tieši 2016.gads bija tas gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka ieviest algoritmu ranga paketi. Online vides pārziņiem beidzot palika skaidrs, kad tiem bez pārtraukuma jānosaka, kādi atslēgas vārdi ir visatbilstošākie, jāpārvērš vietne ērtāka, jāaizpilda ar augstas kvalitātes saturu, jāstrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā ļauj secināt, ka ir vajadzīgs izsekot pašām jaunākajām informācijas ziņām meklēšanas programmu izplatīšanas sfērā, tādā veidā mājas lapas izveide tika pavisam citā līmenī. Tikai tā varēs rēķināties ar augstu mārketinga efektivitāti.
Šodienas biznesa haizivis – mārketinga aģentūra, kura zina kā strādāt
Nenoliedzami, seo optimizācija, kā jau jebkura cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nemaz nav vien pašas lapas seo optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur tiks piesaistīts ievērojams speciālistu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, jau ir tāds darbinieks, kā uzdevumos ietilpst seo stratēģija un audits, turpretim, mājas lapu izstrāde ir jau citu cilvēku uzdevums. Tagad pastāv ne viena vien digitālā mārketinga aģentūra, kas var piedāvāt apjomīgu pakalpojumu klāstu, piedāvājot pat pelnīt uz mājas lapām, kurās tiek pielietota, piemēram, google reklāma. Tāpēc šajā vietā nebūs ekonomijas jautājums, jau ir jāatrod tā reklāmas aģentūra, kura jau ir sevi pierādījusi un kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tāpēc svarīgākais būtu jāatceras, ka mārketinga pakalpojumi ne vienmēr ietver sevī pat optimizāciju, tādēļ jāizpēta pats digitālais mārketings un arī tajā esošie speciālisti.